לא משנה מהו גודל העסק שלכם – עסק קטן או עסק גדול – כולם רוצים לצמוח, להתפתח, להתרחב ולהגדיל את ההכנסה. ישנן פעולות שונות שניתן לעשות כדי להביא לצמיחה של העסק וביניהן פרסום, גיוס סוכנים, מיתוג מחודש, ניהול ושימור לקוחות איכותי ועוד. במאמר זה נתמקד בשיפור השירות על כלל ההיבטים, וכיצד הוא יכול להוות מנוף לגדילה.
בעולם התחרותי של היום, בו באותו הרחוב יש מספר עסקים שמתחרים זה בזה, חשוב שיהיה לכם קלף מנצח. אם יש לכם מתחרים שמציעים את אותו המוצר או השירות וכמעט באותו המחיר, כדי שהלקוחות יגיעו דווקא אליכם למרות שבמקומות אחרים מציעים להם את אותו הדבר – דווקא השירות האדיב והייחודי יכול להיות שובר שוויון. יתרה מכך, במציאות של שפע, בה יש הכול מהכול וצריך רק לבחור – יש אנשים שזקוקים דווקא לבנאדם שמולם, בפרט כשהם מבצעים רכישה שחשובה להם.
ככל שהעסק גדל וקצב הפניות עולה – אנחנו צריכים לדעת להיערך
ככל שאנו גדלים וממצבים את עצמנו כנותני שירות מעולים, כך באופן טבעי גדל קצב הפניות אלינו ואנו עלולים להגיע למצב שבו אנחנו מפספסים פניות – בין אם מדובר בפניות של לקוחות מתעניינים ובין אם בפניות של לקוחות קיימים שזקוקים לשירות נוסף. בעיה זו היא מנת חלקם של עסקים גדולים שדברים נופלים אצלם בין הכיסאות, וגם של עסקים קטנים שמחזיקים בכוח אדם מצומצם מדי.
אחת הדרכים היעילות והטובות ביותר להוריד לחץ ולהצליח לתת שירות ומכירה לכל פונה היא באמצעות שימוש בשירותי מיקור חוץ כמו מוקד הודעות לעסקים. מוקד הודעות לעסקים הוא מוקד שפעיל 24/7 ונותן מענה מקצועי ושירותי במקומכם, כשהקווים מוצפים או כשהעסק לא נמצא בשעות הפעילות שלו. בדרך זו, תוכלו לקבל רישום מדויק של הלקוחות הפונים כולל שיחות מוקלטות, והכל בידי צוות מיומן. שימוש בשירותים של מוקד הודעות לעסקים מציג אתכם באור חיובי מול הלקוחות והפונים – רושם של עסק רציני, מבוסס, אחראי וזמין, מה שללא ספק מטפח את המוניטין שלכם ובעקיפין מביא, כמובן, לגידול בהכנסות.